HjärtaHjärtaHjärta

Igår hade jag en superkul dag! Först var jag hemma hos min kompis Ella och sökte praktikplats, SUPER KUL.
Sen gick jag och Ella till min kompis Philippa, hos henne var det förutom jag Ella och Philippa 4 kompisar till (Nadja, Alva, Malva och Iman) som som tagggade in för En till kompis (Tove) myskväll hon fyllde nämligen 13 för en vecka sen! SUPER KUL.
Sen på myskvällen åt vi, vi fikade, körde tävlingar och pratade om allt möjligt faktiskt! SUPER KUL.
Kort sagt hade jag superkul x3 igår! ^^
Idag har jag också haft kul!! Först på morgonen hade jag fotbollsträning. Sen bar det iväg på handbolls matcher.
2 stycken. Vi förlorade båda tyvärr. Men vi hade 3 stycken sjuklingaar och där med bara 2 avbytare/avbrytare?
Nu har jag kommit hem, och gjort mig i ordning för fika med semlisar. (semlor)
Ha det superhärligt!!! ♥
Lite sommar/höstbilder:
Hon längst till vänster med blå klänning: Linnéa. Han man ser mest: Vidar. Jag som står med ryggen mot i svart och gul handduk. Han som e till höger som fryser som har typ blå och vit handduk heter Fabian. Och sen några i bakrunden. ♥ (Sommar)
Härliga vatten ♥ (Sommar)
Fina Filippas öga ♥ (I höstas)
Busungar! (I höstas)
SötSötSöt! (I höstas)
Superhärlig liten kattunge som tyvärr blev påkörd </3 ♥ ( I höstas)
Jag och en SUPERFIN häst som heter Julia ♥ (I höstas)
Jag, superfina Julia, killen heter Per Åke tror jag och den stora mörkbruna hästen heter Sunday Bell ♥ (I höstas)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0